آموزش تعاملی علوم به زبان تصویر

العلمُِ سلطان / علم اقتدار آفرین است

آموزش تعاملی علوم به زبان تصویر

العلمُِ سلطان / علم اقتدار آفرین است

علم مایه اقتدار است
تولید علم
من یک وقتى این روایت را که از معصوم (علیه‌السّلام) است، عرض کردم، که فرمود: «العلم سلطان»؛ یعنى علم و دانش براى یک ملت و براى یک فرد مایه‌ى اقتدار است. «من وجده صال و من لم یجده صیل علیه»؛ کسى که این قدرت را پیدا کند، دست برتر را دارد و آن کسى که نتواند قدرت علمى را به دست بیاورد، زیردست باقى میماند و دیگران بر او دست برتر را خواهند داشت. علم و فناورى یک چنین خصوصیتى دارد. امروز حرکت کشور در جهت به دست آوردن دانش و فناورى در بسیارى از رشته‌ها، بخصوص در رشته‌هاى بسیار نو و برترِ کشور مشهود است

جنگ شگفتیهای علوم - جنگ شگفتیهای فیزیک و شیمی

شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۲۶ ب.ظ

 شما در برنامه ای شاد و علمی شاهد هیجان انگیزترین آزمایشات خواهید بود.جنگ شگفتیهای علوم درتاریخ22و23اردیبهشت ماه در سالن سرو اجرا خواهد شد.برای تهیه بلیط جنگ به پژوهش سرای جابرابن حیان خیابان خرمشهر 2 یا خیابان شهید بهبودی روبروی بهبودی 6 مراجعه کنید .برای دریافت کتاب رایگان لطفا ایمیل خود رابه سامانه بفرستید.

قیمت بلیط تک نفره 7000تومان و گروهی (کلاسی یا خانوادگی) 3500 تومان می باشد .برای مشاهده فیلم شگفتیها علوم دانلود کلیپ حجم: 16/4MB زمان: "6:13 فایل بالا را دانلود کنید .

متشکریم 

جُنگ شگفتی های فیزیک

جنگ شگفتیهای فیزیک حاصل تحقیق وپژوهش بر روی بیش از 1200 آزمایش فیزیک است که در طی تلاشی  5 ساله و با بررسی منابع گوناگون و اکثرا کمیاب از اقسا نقاط جهان ، برای نخستین بار در ایران به عرصه‌ی ظهور رسیده است. هدف اصلی از برگزاری این جنگ ها ایجاد شور و نشاط علمی در کنار آموزش خلاق و عملی مفاهیم پیچیده ی فیزیک می‌باشد. در این برنامه در طی 1 تا 2 ساعت، در محیطی شاد و علمی، شاهد عجیب‌ترین، جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین آزمایشات فیزیک جهان می‌باشید و در کنار انجام هر آزمایش توضیحات علمی مربوط به آن ارائه می‌گردد.

 

 این باشگاه با توجه به تنوع و تعدد بسیار بالا ی آزمایشات، اجرای این برنامه متناسب با نیاز گروههای سنی وتحصیلی مختلف (ازپیش دبستانی تا دانشگاه) و نیز عموم مردم، امکان‌پذیر می باشد.

 

این برنامه در سال 1389 برای نخستین بار در کشور توسط این باشگاه ابداع گردید و تا کنون بارها در دانشگاه ها، مدارس، همایش ها و کنفرانس های مختلف کشور، از مناطق مرکزی تا مناطق مرزی اجرا گشته و با استقبال بالایی همراه بوده است. همچنین اجرای این برنامه از جانب انجمن فیزیک ایران و نیز اتحادیه معلمان فیزیک ایران مورد استقبال و تقدیر رسمی قرار گرفته است.

 

 این باشگاه در نظر دارد به یاری حق تعالی و با همکاری جامعه علمی کشور، این برنامه را به صورت گسترده در تمامی استانها، شهرستانها و حتی روستاهای ایران عزیزمان برگزار نماید.

تقدیر نامه انجمن فیزیک ایران

  

 تقدیر نامه اتحادیه معلمان فیزیک ایران

 

 در انتهای این صفحه شاهد کلیپ کوتاهی از چند اجرای جنگ فیزیک در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی خواهید بود.

دانلود کلیپ حجم: 16/4MB زمان: "6:13

نظرات (۱)

سلام.
با مطلبی در مورد امام هادی و یک کلیپ به روزیم و منتظر جملات زیبای شما هستیم...

ممنون میشم اگه سر بزنید...

یا علی مدد

التماس دعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی